terryinzimbabwe.reismee.nl

Voorbereiding in volle gang

Lieve allemaal,

DIt is het eerste blog dat ik schrijf over mijn avontuur in Zimbabwe. Ik ben nu nog in Nederland en ben druk bezig met de laatste dingen voorbereiden. Er moeten nog een aantal documenten gekopieerd of uitgeprint worden, een paar spullen moeten nog aangeschaft worden en ik moet mijn koffer gaan inpakken. Het begint langzaam steeds spannender te worden, zelfs een klein beetje eng, maar ik krijg ook steeds meer zin in de komende periode!

Ik ga snel verder met de voorbereidingen en over drie nachtjes slapen vlieg ik naar Zimbabwe!

xxx

Terry

Reacties

Reacties

Susanne

Leuk om een blog bij te houden! Ben benieuwd naar je verhalen die erop komen ^^.

Carla

Héél veel plezier en ik ga alles van je volgen! Geniet!

Anita

Ik ga je zeker volgen! Goede reis en ik weet zeker: aan het eind van de reis zing je 'Simudzai mureza wedu weZimbabwe' vrolijk mee ;-)

Loes

Ik geniet nu al!! En ik wens jou toe dat jij dat ook schandalig en uitbundig gaat doen. Ontzettend leuk dat we op deze manier met je mee kunnen leven!!
Ufambe zvakanaka!!

Harm-Jan

Superleuk! Ik reis met je mee! Ik ben nu al benieuwd naar de verhalen. Have fun!!

Patricia

Je gaat het gewoon doen! Vooral genieten met dit grote avontuur! Je bent jong en je doet het gewoon! Van het kleine, verlegen meisje, naar het grote avontuur. Go for it!vergeet nooit dat je er niet alleen voor staat. Xxx

Jan

Vandaag zijn Terry, ik, Terry's ouders naar het vliegveld gegaan om Terry op het vliegtuig te zetten. Toen plots tot onze verassing stonden daar 4 vrienden van ons die afscheid kwamen nemen van Terry!! Ralph, Susanne, Erwin en Rowan, heel erg leuk dat jullie ook gekomen zijn. Het was een bijzonder afscheid, en ik wens je het beste schatje! xjes je vriend

Anita

Inmiddels ben je er, zonder koffer maar met een nieuwe vriendin.
Het leven hangt van toevalligheden aan elkaar. Eerste hobbel genomen, de heenreis xx

Patricia

Fijn dat je heel bent aangekomen, met nu al heel veel indrukken. Ik hoop voor je dat je het leuk gaat hebben met je nieuwe 'vriendin'. Altijd afwachten, maar aan jou ligt het niet. Zo toevallig dat ze dan net naast jou zit. Ik hoop voor je dat je koffer snel aankomt! Kuzzz en heeeel veeeel plezier.

Karl

Dit smaakt naar meer. Geweldig!!!!!

Karin van der Veld

Lieve Terry. Net door Carla geattendeerd op je site. Wat een fantastisch avontuur. En wat een cadeautje dat wij dat allemaal een beetje mogen meebeleven!! Ga ervan genieten en ik volg je op de voet! XXX Karin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active